Słowem wstępu,
wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych pasażerów oraz kierowców nasza firma podjęła decyzję o zawiązaniu WKT. Podjecie takiej decyzji spowoduje znaczne ograniczenie czasu podstawienia taksówki do klienta co bezpośrednio wpływa na pozyskanie „stałych klientów”, zwiększenie liczby zleceń per kierowca, krótsze doloty a co za tym idzie zwiększenie przychodów zarówno u Partnerów WKT oraz kierowców współpracujących z nimi. Podejmując decyzję o stworzeniu oraz dołączeniu do organizacji musieliśmy podjąć decyzję dążącą do zminimalizowania dolotów oraz czasu oczekiwania na taksówkę w związku z tym czeka was kilka drobnych zmian w funkcjonowaniu systemu ale o tym niżej.
Zarówno My jak i Wy musimy dać z siebie pełne zaanagażowanie jeżeli chcemy działać dalej na rynku taxi i nie poddawać się sile globalnych korporacji. Tylko razem dzięki naszej wspólnej sile i determinacji jesteśmy w stanie stawić opór.
Jako kierowcy jesteście bardzo potrzebni firmom od których otrzymujecie codzienne zlecenia. Gdyby nie wasza ciężka praca, żadna firma nie mogła by się utrzymać na rynku. Nie należy również zapominać, że to zaangażowanie buduje siłę marki a co za tym idzie stan waszych portfeli. Olewając pewne kwestie nie tylko można zrobić krzywdę firmie ale i sobie oraz innym osobom które starają się budować sukces swój oraz firmy dając z siebie wszystko .
Poniżej znajdziecie informacje o zmianach które nastąpią między 3 a 12 czerwca 2024. Dokładna data zostanie podana w komunikacie w aplikacji kierowcy TAXI123.
Najważniejsze zmiany:
Strefy i mapa.
Po zalogowaniu się nowym loginem i hasłem zobaczycie zmienione obszary strefowe i nazwy stref, mapka do pobrania poniżej.
Nazwy wymagań i dodatkowe wymagania.
Nazwy wymagań mogą się nieco różnić oraz zostały dodane wymagania takie jak;
-Zakupy II strefa -70 zł
Obowiązek podjęcia zlecenia.
W związku z brakiem obowiązku podejmowania zleceń zostaje usunięte wymaganie inna sieć.
Ceny i wyceny.
95% kursów będzie miało wycenę gwarantowaną, jednak nie martwcie się bo z naszych obserwacji wynika ,że wyceny są średnio wyższe o 10-15 % niż kwota z licznika, w dalszym ciagu jeśli klient zmieni trasę lub doda punkt pośredni możecie wysłać znak $ do dyspozytorni aby ta anulowała wycenę, jednak pamiętajcie, że w takiej sytuacji zawsze musicie poinformować klienta, w przypadku reklamacji i braku argumentacji ze strony kierowcy ta rozstrzygana będzie zawsze na korzyść pasażera.
Cena minimalna wyniesie 26 zł za każde zlecenie tym samym zostaje zlikwidowana dopłata 10 zł do zlecenia terminowego.
Jak napewno niektórzy kierowcy współpracujący nie tylko z Atu Taxi ale i z As Taxi lub Mini Taxi zdążyli zauważyć ,że warunki współpracy, zasady, czy rozsyłanie zleceń w tych firmach są bardzo zbliżone a w niektórych sytuacjach niemal identyczne. Nie przypadkowo, od jakiegoś czasu ujednolicaliśmy nasze oferty czy zasady tak aby w momencie „przełączenia” kierowcy każdej z firm nie poczuli niepotrzebnego stresu związanego ze zmianami w systemie.
Wyprzedzając wasze pytanie brzmiące „Co w sytuacji gdy pobieram zlecenia od wszystkich tych firm. Odpowiedź jest bardzo prosta: Firma do której zgłaszasz się z problemami, rozliczeniami i innymi sprawami to twoja firma pierwotna a rozpoznasz ją po swoim numerze korporacyjnym nadanym na potrzeby konsorcjum.
Logowanie do systemu po zmianach.
Po „przełączeniu” systemów twój numer do logowania w systemie TAXI123 ulegnie zmianie*.
Aby cała procedura przebiegła łatwo i sprawnie proces logowania został ujednolicony dla każdego z kierowców. W miejsce „Numer Telefonu” wpisujesz „12345[Twój numer korporacyjny] natomiast hasło to 1234.
Dokładna instrukcja znajduje się poniżej w sekcji Pytania i Odpowiedzi
Numery korporacyjne kierowców w grupie Atu Taxi znajdują się w przedziale 2000-3999.Jeśli posiadasz nadany taki numer oznacza to nic innego jak to że „przynależysz do naszej firmy”.
Twój dotychczasowy numer ulegnie zmianie w następujący sposób:
Jeśli posiadałeś numer w zakresie 1-1999 to twój numer będzie większy o 2000 tzn;
-dla numeru 9 będzie to numer 2009
-dla numeru 99 będzie to numer 2099
-dla numeru 999 będzie to numer 2999
-dla numeru 1999 będzie to numer 3999
Jeśli posiadałeś numer korporacyjny w zakresie 2000-3999 to nie uległ on zmianie.
Stan konta.
W związku z poważnymi problemami logistycznymi i systemowymi stan konta kierowców rozliczających się z prowizji wyniesie w aplikacji 50 zł, zostanie on oczywiście wyrównany do stanu pierwotnego w ciagu trzech dni. Więc jeżeli miałeś jakieś środki na koncie, nie martw się one wrócą.
Poniżej znajdują się odpowiedzi na na pytania które mogą najczęściej padać, link do pobrania aktualnego przewodnika kierowcy oraz mapa stref.
Poniżej znajdziecie również formularz za pomocą którego zachęcamy do zadawania pytań i udzielania sugestii dotyczących konsorcjumę
Czy po przystąpieniu do konsorcjum zmieni się adres biura?
Adres biura pozostaje taki sam czyli Aleja krakowska 110/114 bud.b55 lok.234
Czy w związku z przystąpieniem do konsorcjum prowizje ulegają zmianie?
Formy rozliczeń pozostąją w takiej samej formie.
Jak mogę się zalogować do systemu po zmianach?
Zmiana procesu logowania dotyczy tylko wybranych kierowców (tych którzy nie współpracowali wcześniej ( w ciagu ostatnich trzech miesięcy) z firmą AS TAXI lub/i Mini TAXI.
Numery Kierowców dla uporządkowania zostały podzielone na trzy grupy.
AS TAXI- kierowcy którzy współpracują z firmą AS ale nie posiadali konta w Firmie Atu TAXI
Zakres numeracji korporacyjnej to 1-1999
ATU TAXI-kierowcy którzy współpracują z firmą ATU ale nie posiadali konta w Firmie AS TAXI
Zakres numeracji korporacyjnej to 2000-3999
WSPÓLNA – Kierowcy Którzy współpracują z obiema firmami.
Kierowcy którzy współpracują z obiema firmami otrzymają wyróżnik przed numerem korporacyjnym nadanym w AS TAXI
Przykład: dla numeru pierwotnego 1 będzie to 29001
Dla 10 – 29010
Dla 100 – 29100
Dla 1000 30000
Do swojego numeru dodajemy 29000
Logowanie Dla grupy „ATUTAXI”
Twój login „Numer telefonu” to 12345[pierwotny numer korporacyjny nadany w ATU]
Przykład :
Jeżeli posiadałeś numer jednocyfrowy np: 9 to Twój login to
12345[0009]
Jeżeli posiadałeś numer dwucyfrowy np 99 to Twój login to 12345[0099]
Jeżeli twój. umer korporacyjny posiadał trzy cyfry np: 999 to twój login to 12345[0999]
Jeśli twój numer korporacyjny posiadał cztery cyfry np; 9999 to twój login to 12345[9999]
Logowanie Dla grupy „AS TAXI” -Dopytaj się swojego koordynatora w firmie AS
Logowanie Dla grupy „Wspólni”
Numer telefonu to: 29[Twój numer z AS TAXI].
Hasło 1234
Numery kierowców w grupie “ATU TAXI”
8 |
79 |
116 |
316 |
320 |
349 |
384 |
401 |
404 |
417 |
418 |
424 |
435 |
437 |
441 |
496 |
500 |
553 |
565 |
700 |
708 |
736 |
737 |
747 |
759 |
768 |
775 |
786 |
796 |
813 |
844 |
864 |
891 |
893 |
899 |
901 |
906 |
924 |
941 |
943 |
962 |
963 |
965 |
967 |
972 |
979 |
980 |
982 |
983 |
995 |
1016 |
1056 |
1345 |
1712 |
1717 |
1718 |
1720 |
1721 |
1754 |
1778 |
1781 |
1782 |
1794 |
1823 |
1835 |
2600 |
2610 |
2616 |
2709 |
2712 |
2713 |
2715 |
2721 |
2727 |
3002 |
3101 |
3103 |
3104 |
3105 |
3107 |
3001 |
9 |
53 |
402 |
434 |
443 |
459 |
531 |
611 |
788 |
826 |
849 |
866 |
895 |
930 |
939 |
953 |
955 |
959 |
1009 |
1214 |
1713 |
1767 |
2612 |
2615 |
2708 |
2710 |
2711 |
2717 |
2718 |
2722 |
2729 |
2732 |
2733 |
2734 |
3108 |
3115 |
Jaki jest mój numer korporacyjny? Gdzie go znaleźć?
W aplikacji kierowcy po wybraniu przycisku”strefy” Twój numer to ten w białej ramce.
Jakie jest hasło do aplikacji kierowcy?
Standardowo nadane przez nas hasło to 1234.